Vztah mezi zákazníkem a obchodníkem je vymezen na jedné straně potřebami zákazníka a na straně druhé schopností obchodníka na tyto potřeby zareagovat.
Naše vzdělávací kurzy zaměřené na prodejní dovednosti podrobně mapují cestu obchodníka od vyhledávání zákazníků přes efektivní domluvení schůzky, definování potřeb klienta, prezentační a argumentační dovednosti až po účinné vyjednávací strategie a prodejní techniky. Mezi žádaná témata rovněž patří obchodní strategie, psychologie prodeje, péče o klíčové zákazníky - Key Account Management - či specifické dovednosti, kterými musí být vybaven každý obchodní manažer.
Know-how obchodních kurzů je postaveno na mezinárodních zkušenostech naší společnosti a dlouholeté praxi lektorů v různých oblastech obchodu. Výsledkem je ověřená metodika, která napomáhá k rychlé aplikaci nových dovedností do praxe.
Absolventi našich obchodních kurzů jsou tak schopni podrobně prozkoumat strukturu zákaznických potřeb a následně argumentovat užitkem prodávaného produktu natolik, že umí přesvědčit zákazníka k uzavření obchodu.
Všechna uvedená i další témata jsme pro Vás schopni realizovat jako zakázku na míru.
Oblast pro rok 2025 ke stažení v PDF.
Kurzy řazené podle termínu zahájení:
Obchodní vyjednávání - Zlatá pravidla obchodního vyjednávání