Manažer kurzuIng. Olga Bolechová 724 758 303
Kategorie Prodej
Udržení a rozvoj profitabilních vztahů s nejdůležitějšími zákazníky se v poslední době stává jedním z klíčových faktorů udržení dobrých obchodních výsledků firmy. Jednání s těmito zákazníky je však stále náročnější, vzhledem k vysoce konkurenčnímu tržnímu prostředí současného obchodního světa. Tento kurz byl vytvořen na základě zkušeností úspěšných Key Account Managerů z celé Evropy a poskytne Vám kvalitní návod, jak úspěšně pracovat i s těmi nejnáročnějšími zákazníky.
Začínajícím i zkušeným Key Account Managerům, manažerům prodeje a všem, kteří jsou zodpovědní za zákazníky se strategickým významem pro firmu - ať už díky velikosti a potenciálu nebo renomé.
Role a poslání Key Account Managera
Určení klíčových zákazníků a naplánování "úspěchu"
Řízení vztahu s klíčovými zákazníky
Strategie k úspěšnému ovlivnění rozhodovací skupiny
Řízení strategických zákazníků
Interaktivní výklad s diskuzí, testy, hraní rolí, případové studie, soutěže, videotrénink.
Václav H., Moog Brno s.r.o.
Lektor dokázal zaujmout, užitečný průřez technikami a nástroji KAM.
Petr N., POP! digital agency, s.r.o.
Velmi profesionální přístup a znalosti lektora.
Markéta K., TRUSS ALUMINIUM FACTORY a.s.
Kurz měl pro mě pozitivní efekt. Budu se snažit aplikovat nabyté vědomosti.
Žaneta S., FOXCONN CZ s.r.o.
Lektorka má dobrou praxi, nenudí a zaujme.