Manažer kurzuIng. Olga Bolechová 724 758 303
Kategorie Prodej
Péče o klienta je dnes strategickou hodnotou. Ve hře je celý vztah dodavatel - zákazník, jehož cílem je spokojenost klienta. Každý pracovník, který je v kontaktu s klientem, si musí být vědom své odpovědnosti. Měl by vědět, že při srovnání jím nabízeného produktu s konkurenčním, může být právě jeho chování tou rozhodující výhodou.
Všem, kteří jsou v trvalém či příležitostném styku s klienty, prodejcům, pracovníkům služeb, příjmu, oddělení péče o zákazníka, zákaznických center, kontaktních středisek, front office.
Spokojený klient - základní kapitál
Lépe porozumět očekávání klienta
Image firmy a aktivní podíl každého pracovníka na jejím vytváření
Vstřícně reagovat na požadavky klienta
Zvládnutí náročných situací ve vztahu s klienty
Interaktivní výklad s diskuzí, testy, hraní rolí, případové studie, soutěže, videotrénink.
Lucie H., Digiteq Automotive s.r.o.
Děkuji, kurz byl perfektní a těším se na příště.
Blanka K., CZECH ETIMEX s.r.o.
Vynikající výklad se spoustou reálných příkladů z praxe.
Tomáš M., Mepla s.r.o.
Příjemné dva dny a spokojenost s kurzem a lektorem, určitě přínosné.
Michaela M., Rondo obaly s.r.o.
Moc děkuji za zajímavý kurz! Velice milý pan lektor, výuka byla zajímavá, pestrá, určitě využiji v práci.
Martina K., Rondo obaly s.r.o.
100% spokojenost, pan lektor je profesionál a člověk na správném místě.
Hana G., Středisko společných činností AV ČR, v.v.i.
Vtipné a záživné vysvětlení problematiky.
Eva F., SERVISBAL OBALY, s.r.o.
Byla jsem velmi spokojená, hlavně s praktickými ukázkami.