Personalista stratég, tvůrce hodnot a strážce firemní kultury
- role, funkce a autorita personalisty,
- tvorba strategie řízení lidských zdrojů,
- trendy v personalistice a budování zaměstnavatelské značky,
- interní komunikace, její důležitost a účinné prostředky,
- vize společnosti, co vytváří firemní kulturu, práce s hodnotami.
Popisy pracovních míst, kompetenční model
- nové trendy při vytváření popisů pracovních míst,
- popis a specifikace pracovního místa,
- definování klíčových ukazatelů výkonu,
- co je kompetence, jaké jsou klíčové kompetence,
- obecný postup při tvorbě kompetenčního modelu a jeho návaznost do ostatních personálních procesů v praxi.
Expert na vyhledávání kandidátů a vedení výběrového rozhovoru
- plánování lidských zdrojů,
- způsob vyhledávání, třídění kandidátů, kritéria pro výběr,
- vedení rozhovoru, hodnocení a výběr kandidátů na základě kompetencí a firemních hodnot.
Moderní metody řízení pracovního výkonu aneb hodnocení jednoduše
- význam, cíle, metody a způsoby hodnocení pracovního výkonu,
- řízení pracovního výkonu v průběhu roku, zpětná vazba a specifika vytýkacích rozhovorů,
- příprava hodnoticího rozhovoru a jeho vedení,
- vyhodnocení a využití výsledků rozhovoru.
Systém odměňování a benefitů v praxi
- strategie tvorby odměňování a benefitů, politika odměňování,
- obsah a tvorba systému odměňování,
- výběr vhodných benefitů a jejich výhodnost pro zaměstnavatele,
- trendy a obliba benefitů,
- systém odměňování a jeho vazba na další systémy řízení lidských zdrojů.
Systematické vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
- plánování vzdělávání - analýza a identifikace potřeb vzdělávání a rozvoje,
- vzdělávání pro různé cílové skupiny, vyhodnocení výsledků vzdělávání a jeho měření,
- personalista jako trenér a školitel - metody, techniky a trendy.
Pracovní právo pro personalisty
- aplikace zákoníku práce v činnosti personálního oddělení.
BONUS: ONLINE 2 hodiny individuálního koučování
Pozn.: Po dohodě lze absolvovat pouze vybraná témata.