Věřím, že už se získané informace pozitivně projevují na vašich jednáních.
V předchozích dílech jsme se dozvěděli, jaké jsou klíčové kroky účinné argumentace.
Dnes budeme moci s jejich znalostí porovnat dvě situace.
Přeji vám inspirativní zážitek a přidávám dva tipy:
Jakou židli hledáte, co by měla splňovat a co dalšího je ještě důležité?
Tak takhle ne.
Zákazník si z takové otázky nic nepamatuje a vy se dozvíte nějakou obecnou frázi typu "aby byla co nejlevnější" nebo vám odpoví pouze na poslední část této zřetězené otázky, protože tu si zapamatoval.
Když je s nimi v souladu, znovu ho použijte, až se dostanete do úzkých, např.:
Zákazník: "Cena židle je příliš vysoká."
Vy: "Máte pravdu, na trhu jsou i levnější modely."
"Je riziko, že nebudou splňovat vaše důležité požadavky na rychlou a snadnou přestavitelnost židle pro střídání zaměstnanců a kvalitní potah odolný vůči znečištění, je to tak?"
"Takže v konečném důsledku, vás jiný model může vyjít draho, co myslíte?"
Čím jsou vlastnosti produktu nebo služby bližší zákazníkovým potřebám, tím více je ochoten za ně zaplatit.
V předchozích dílech jsme probírali: