Péče o klienta je dnes strategickou hodnotou a nezbytnou součástí obchodního procesu. Spokojený zákazník je alfou a omegou úspěchu. Jedině tak si s ním můžete začít budovat dlouhodobý vztah, který vám (i jemu) přinese spousty výhod. Každý pracovník, který je v kontaktu s klientem, si musí být vědom své odpovědnosti a měl by vědět, že právě jeho chování může být tou rozhodující konkurenční výhodou. Pojďme se podívat, jak vypadá péče o zákazníky v moderním salesu. Těšíme se na Vás 29. - 30. 4. na našem kurzu "Péče o zákazníka".
A PROČ pečovat o zákazníky a budovat dobré a dlouhodobé vztahy?
- U stávajícího zákazníka máte daleko vyšší šanci, že u vás nakoupí než u nového.
- Náklady na udržení zákazníka jsou několikanásobně nižší než na získání nového.
- Loajální zákazník má cenu zlata.
Více informací o kurzu ZDE.