Neexistují kouzelná tlačítka, díky kterým z internetu vypadne více "CéVéček". Pracovní místo je produkt jako každý jiný a potřebuje správné definování, zacílení a komunikaci.
Zaměstnanecká značka - Employer brand je vaše pověst na trhu práce, vnímání vaší firmy lidmi uvnitř i venku. Právě to rozhoduje, zda vás zaměstnanci i zájemci budou milovat či obcházet obloukem. Budování zaměstnanecké značky není jednoduchý a krátkodobý proces, vyžaduje marketingové znalosti, znalost a praktické zkušenosti z trhu práce. Přijďte načerpat inspiraci na naše školení HR marketing aneb budujeme Employer Brand jak budovat zaměstnaneckou značku, jejímž prostřednictví se identifikujete na trhu práce a získáváte zájem potenciálních uchazečů/kandidátů ve svém oboru. Zkušenosti i praktická doporučení s vámi bude sdílet lektor Tomáš Šebesta. Těšíme se na Vás 11. června!!
Více informací o kurzu ZDE.