Ve spolupráci s Vámi vyvíjíme aktivity směřující ke zvýšení efektivity vzdělávacích programů i celého systému vzdělávání zaměstnanců v organizaci.
Poradenství ve vzdělávání je v každé zakázce na míru promítnuto do efektivního výběru obsahu, forem a metod vzdělávání zaměstnanců, které jsou v souladu s rozvojovými cíli organizace.
V rámci nabídky Vzdělávání Gradua rovněž poskytujeme i poradenské služby, které mají přesah do oblasti řízení lidských zdrojů.
Assessment Centre (AC) je speciální diagnostická metoda, která se používá pro výběr zaměstnanců z většího počtu uchazečů na nejrůznější pozice. Je charakteristická přímým porovnáním jednotlivých kandidátů více hodnotiteli podle dohodnutých kritérií a očekávání kladených na vybírané osoby.
AC navozuje situace, ve kterých uchazeči řeší ve stejný okamžik simulované reálné problémy firmy nebo modelové situace blízké obsazované pracovní pozici.
Informace z AC jsou využitelné pro tvorbu plánu vzdělávání daného zaměstnance.
Jde o soubor metod, které umožňují určit skutečné vzdělávací potřeby jednotlivců i skupin zaměstnanců. Mezi základní nástroje analýzy patří např. Development Centre, dotazníky, strukturované rozhovory, skupinové aktivity, modelové situace a další analytické metody.
Každá z metod umožňuje sestavení konkrétních plánů vzdělávání zacílených na reálné potřeby firmy a jejích zaměstnanců.
Development Centre (DC) je moderní metoda analýzy vzdělávacích potřeb pro konkrétní skupinu či vybrané zaměstnance.
Cílem DC je stanovit úroveň znalostí, dovedností a schopností. Zároveň tato metoda postihuje základní charakteristiky osobnosti, které jsou důležité pro úspěšné plnění zadaných pracovních úkolů a navrhuje další postup při rozvoji skupiny/pracovníka.
Hlavním nástrojem DC je baterie kombinovaných diagnostických metod - psychodiagnostika, dále individuální, dialogové a skupinové aktivity - modelové situace, případové studie a další.
Na základě výsledků DC lze sestavit efektivní skupinové/individuální plány vzdělávání a definovat konkrétní vzdělávací kurzy a školení.
DC také podporuje motivaci zaměstnanců na participaci na dalším vzdělávání.
Komplexní návrh vzdělávacího systému založený na sladění rozvojových cílů se strategickými cíly organizace, zapracování vhodných kompetenčních modelů, optimalizaci struktury a forem vzdělávání, která se promítá do konkrétních plánů vzdělávání pro všechny skupiny pracovníků nebo jednotlivce.
Představuje pro firmu vyšší efektivitu vzdělávání zaměstnanců, úsporu času i nákladů do budoucna.
Vytváří, resp. předem definuje podmínky pro profesionální úroveň jednotlivců i týmů.
Skutečně propojuje strategický pohled firmy na její růst s rozvojem klíčových zaměstnanců.
Soubor diagnostických nástrojů vyhodnocujících efektivitu rozvojových aktivit a vložených prostředků.
Možný charakter výstupů podle úrovní měřených parametrů:
Pro více informací nás prosím kontaktujte. Těšíme se na spolupráci s Vámi.