Manažer kurzuIng. Olga Bolechová 724 758 303
Kurz vznikl na základě požadavků účastníků jiných školení - často se objevovaly dotazy typu: "Co mám dělat, když se mi někdo v kanceláři rozpláče? Jak postupovat, když je kolega v krizi a chci mu nějak pomoci? Co mám říkat a co naopak ne? Jak mohu vyjádřit podporu a druhého nechtěně nezranit? Co můžu já jako ne-psycholog a ne-terapeut v takovýchto náročných situacích dělat? V těžkých chvílích jsem jak slon v porcelánu, dá se to změnit? Vůbec nevím, co se říká a dělá, dá se to naučit? Jak se po náročných situacích mohu i opečovat, abych si je nenosil/a domů?" Přesně touto problematikou se bude kurz zabývat.
Kurz si neklade za cíl naučit účastníky kompletní krizovou intervenci, ve které je potřeba dlouhodobý výcvik a vzdělání, ale objasnit základy fungování psychiky v krizi a ukázat některé vhodné principy a přístupy. Přístupy, které nepovedou ke stigmatizaci, devalvaci nebo sekundární viktimizaci druhých, ale naopak jim v těžké životní situaci budou podporou.
Není potřeba předchozí psychologické vzdělání.
Kurz je určen pro personalisty, manažery a vedoucí pracovníky všech úrovní a všechny kteří:
Interaktivní výklad, nácviky, řízená diskuze, práce ve skupinách, relaxační techniky, praktické rady a tipy, sebezkušenost.