Inovativní vzdělávání
a poradenství

Strategie a strategické nástroje v nákupu

Manažer kurzu Bohuslava Fejtová    602 272 536


Specializovaný trénink metod strategického a taktického plánování. Představuje nejpoužívanější strategické nástroje v nákupu se zaměřením na jejich praktické využití. Jejich efektivní používání může výrazným způsobem zefektivnit nákup.

  • Představit nejužitečnější strategické nástroje, uvést jejich použití na praktických příkladech a naučit se je používat.

Nákupčím, manažerům nákupu, pracovníkům obchodních oddělení, pracovníkům logistiky, marketingu, informatiky, manažerům a majitelům firem.

Význam strategie nákupu

Zdroje pro tvorbu nákupní strategie a taktického plánování nákupu

  • MIS - marketingový/manažerský informační systém,
  • nástroje situační analýzy: Pareto, ABC, RRS, Portfolio, 5-sil, VRIO, SLEPT.

Manažerské nástroje a metody

  • nákupní strategie,
  • Category Management - diferenciace přístupu,
  • SRM - řízení vztahů s dodavateli,
  • plánování v nákupu,
  • řízení požadavků,
  • řízení rizik, projektové řízení, řízení změny, multioborový tým, nákupní brief,
  • taktický plán.

SW podpora

  • ERP,
  • E-Sourcing tools.

Výklad spojený s diskuzí, příklady z praxe, příklady a jejich řešení, trénink.

  • prezence 8.45-9.00 hod.,
  • program 9.00-16.00 hod.

Daniel Š., KYB Manufacturing Czech s.r.o.

Oceňuji praxi, znalosti a příklady lektora.

  • květen 2024, školí PhDr. Jan Vašek
  • listopad 2024, školí PhDr. Jan Vašek




Místo konání:Praha
Dny:1
Termín:12.11.2024-12.11.2024
Kat. číslo:141010
Cena bez DPH:5300.00 Kč
Cena s DPH:6413.00 Kč
Vybrat tento termín
Počet účastníků

Esc
Oblíbené kurzy
Naposledy navštívené