Manažer kurzu Bohuslava Fejtová 602 272 536
Kategorie Integrovaný management: Kvalita
Neustálé zlepšování kvality je nezbytné pro zvyšování konkurenčního postavení organizace. Všechna rozhodnutí k prokázání vhodnosti a k neustálému zvyšování efektivnosti systému managementu kvality musí být založena na určování, shromažďování a analyzování dat. Toto vyžaduje využívat v praxi vhodné a vyzkoušené metody a nástroje.
Všem, kteří mají zájem o rozhodování založeném na objektivních faktech a o efektivní způsob zlepšování kvality v systému managementu kvality, jenž spočívá nejen v kvantitativních a kvalitativních datech, ale i ve správném zpracování, analýze a vyhodnocování těchto dat.
1. den
2. den
3. den
4. den
5. den
Pozn.: U tohoto kurzu se lze účastnit jednotlivých témat/dnů.
Interaktivní výklad s cílenou diskuzí, procvičení.