Prodej s porozuměním aneb obchodování s vhledem
Zákazníci 21. století v podstatě očekávají, že víte o jejich podnikání víc než oni! Prodej s porozuměním neboli s vhledem předpokládá, že prodejci mají dobré znalosti o produktu a poradenské prodejní dovednosti. . Zákazník již neočekává, že budete identifikovat jeho situaci, potřeby a problémy, ale očekává, že jste analyzovali jeho podnikání a zjistili jste nové poznatky, které mu přinášíte.
Přečíst celé ⇾5 emočních dovedností
To, zda umíme efektivně komunikovat, spolupracovat s druhými nebo předcházet konfliktům, je stejně důležité v pracovní i osobní rovině. Dobré interpersonální dovednosti vám tak mohou výrazně pomoci k úspěšné kariéře a vyplatí se i v osobních vztazích.
Přečíst celé ⇾Online vzdělávání: Jak udržet motivaci stále silnou
Díky neustále se rozvíjejícímu prostředí internetu jsou studenti stále více a více schopni nalézat informace, které potřebují. Na webu je nepřeberné množství všemožných tutoriálů, videí s tématikou "jak na to", diskusních fór vedených odborníky v dané oblasti, a tak je dostupnost informací pro osobní i pracovní potřebu velmi dobrá. Co by tedy mělo vytvořit motivaci člověka k absolvování školení.
Přečíst celé ⇾Já od lidí - Jak motivovat zaměstnance k učení
"Paní učitelko, k čemu nám tohle v životě bude?" Zeptá se někdy naše Klára ve škole. Když není spokojená s odpovědí, je vymalováno. V tu chvíli jí ten předmět přestane bavit. Dospělí to mají stejně, nevěříte? Je tomu tak. Povím Vám krátký příběh.
Přečíst celé ⇾