V našem třídílném online kurzu si nechte představit čím dál více aktuální téma na pomezí HR & marketingu: ambasadorství a advokacie Vaší firemní značky skrz osobní značky Vašich zaměstnanců.
V našem třídílném online kurzu si nechte představit čím dál více aktuální téma na pomezí HR & marketingu: ambasadorství a advokacie vaší firemní značky skrz osobní značky Vašich zaměstnanců. Kde se potkává a může se win-win propojovat tzv. employee vs. employer branding Vám představí kariérová koučka a lektorka Petra Drahoňovská. Podívejte se na krátkou ukázku, která Vám napoví.
Naučte se, jak podpořit přirozenou advokacii Vaší firemní značky ze strany zaměstnanců a efektivně tuto oblast využívat zejména ve sféře HR marketingu a obchodu. Poznejte, jak v oblasti "corporate advocacy" efektivně pracovat s jednotlivými skupinami Vašich zaměstnanců a co u které skupiny specificky rozvíjet. Naučte se aplikovat koncept práce s osobní značkou zaměstnanců nejen jako nástroj firemního marketingu, ale i jako smysluplný nástroj rozvoje kariér jednotlivců ve Vašem týmu.
Ambasadoři & aktivisté aneb jak využít potenciál hlasu zaměstnanců
Kolem tématu osobní značky koluje spousta mýtů. Jedním z nich je třeba ten, že jde o nástroj zejména pro lidi na volné noze. Druhým, že je to pouze něco pro extroverty, co se mají potřebu zviditelnit. Dalším, že jde jen o již dávno překonaný marketingový koncept.
Pojďme se společně podívat na základní, efektivní a hlavně smysluplnou práci s osobní značkou optikou kariérního rozvoje. Kdy se vybudování zvyku pravidelné práce s osobním brandem může stát kompasem v našem profesním směřování a naší kotvou v rychle se měnícím světě.
Proč ale na něčem takovém jako je osobní značka vůbec pracovat? Protože v profesním životě každého z nás čeká mnoho křižovatek a profesních změn a práce s osobním brandem je svým způsobem takový mini návod na profesní revizi, která Vám změnami pomůže proplouvat plynuleji a jistěji. A dlouhodobá práce s odbornou reputací Vám mj. pomůže posilovat na trhu práce Vaši pozici pro jakékoliv vyjednávání.
Lektorka Vás provede tím, z čeho se osobní značka skládá, jak pracovat s reflexí minulosti i s vizemi, získáte tipy na konkrétní offline i online aktivity pro návazný osobní profesní marketing. A na závěr si vytvoříte skrze 3 kroky jednoduchý plán jak a od čeho začít.
V naší nabídce můžete nakoupit jednotlivé díly samostatně nebo vše jako balíček. "Tak neváhejte a objevte, jak využít sílu hlasu vašich zaměstnanců."
Pokud byste rádi zajistili hromadný přístup Vašich zaměstnanců k našim videokurzům, napište si o kalkulaci či ukázkový přístup.
Vzdělávání s našimi videokurzy Vám umožní nastartovat zájem Vašich zaměstnanců o určité téma.
V případě zájmu je možné jej navázat na naši prezenční či online výuku s našimi profesionálními lektory. Nahlédněte do našeho katalogu videokurzů.
Nabídku atraktivních témat v online provedení pro Vás stále rozšiřujeme.
Sledujte nás zde na webových stránkách, sociálních sítích nebo naše živá vysílání.