Videokurz aneb jak se vzdělávat jinak
Dnešní doba nám přináší nové příležitosti ve všech oblastech našeho života. Co dříve nebylo možné, je dnes součástí každodenního života. Tyto změny se nevyhnuli ani oblasti vzdělávání. Je větší apel na to, aby i vzdělávání bylo zábavné, efektivní a pokaždé jiné.
Přečíst celé ⇾Development Centrum jako nástroj analýzy vzdělávacích potřeb
Hovoříme-li o Development centru máme na mysli zejména jeho uplatnění jako nástroje analýzy vzdělávacích potřeb. Potřebujeme-li identifikovat růstový potenciál, chceme-li se zaměřit na rozvoj talentů např. v rámci Talent managementu, potřebujeme poznat kvality a rezervy daných zaměstnanců.
Přečíst celé ⇾Generace XYZ - seznamte se
Díky rychlému vývoji, modernizaci a rozvoji společnosti, dochází k silnějšímu a jasnějšímu vymezení jednotlivých generací. Rozdíly mezi generacemi se stále více prohlubují, což nutí společnost zamýšlet se nad problematikou generací.
Přečíst celé ⇾Outdoor? Skvělá věc!
Teambuildingové programy se staly známým fenoménem, ukrývají však množství otazníků. Základem je rozlišit rozvojový týmový program od různých zábavných akcí zaměřených na spolupráci, stmelení a porozumění v týmu. Ne každý program, který má za úkol stmelení týmu, musí být skutečně outdoorový.
Přečíst celé ⇾Metoda, klíčový parametr úspěšného kurzu
Při přípravě vzdělávací akce občas listujete v nabídkách různých vzdělávacích firem a hledáte téma, které by naplnilo Vaše potřeby a očekávání. To je, samozřejmě, klíčové.
Ale já bych chtěla Vaši pozornost zaměřit na neméně důležitou podmínku úspěšnosti v dosažení Vašeho cíle a to jsou používané metody.